donderdag 6 maart 2014

Weer 2 kaartjes gemaakt en mijn etagere

Vanmiddag weer 2 snelle kaartjes gemaakt, Fellow (de hond van Amy) wordt 16 maart 5 jaar en dat verdient wat lekker`s  en er zijn veel jarige in maart. Dus ik moet een voorraad aanleggen.
Met deze kaart doe ik mee aan de uitdaging van Cards & Scrap #205, een sketch en een digi stempel van hun gebruiken en ja dit is ook wat lekkers, al zullen wij dit niet zo snel eten, maar fellow is er
dol op.

En met deze kaart doe ik mee met de sketch van SU-per challenge blog, was een lekker CAS sketch en dit is wat ik ervan gemaakt heb. Ik denk dat ik ook al weet naar wie deze kaart heengaat.

Net kwam Johan mijn etagere naar boven brengen, had hem er zaterdag naar gevraagd en nu kijken of het werkt zoals ik wil dat het werkt, de draaischijf die ik eronder heb gezet is die van mijn grote tote, die eigenlijk wel op mijn bureau staat maar meer als stofplek dan wat anders geweldig toch wat die man kan maken.
Creatieve Groetjes Yvon...

10 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf die kaart voor Fellow!
    Wat zal hij kwispelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje voor Fellow, wat grappig bedacht, je CAS kaartje vind ik leuk met die grid stempel en ik ben benieuwd naar je etagere, wat gaat het worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig zoals je de gridstempel hebt gebruikt. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge!
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave uitwerking van de schets, Yvon.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging van Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan voor de hond, Yvon!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart heb je gemaakt. Leuk hoe je de schets erop hebt verwerkt.

    Bedankt voor je deelname bij Cards & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...