vrijdag 21 maart 2014

Muzikale vrijdag #52

 

Vandaag even de provincie`s verlaten voor een lente liedje, want het is LENTE vanaf vandaag al zou je dat meer bij de temperatuur van gisteren zeggen dan die van vandaag, maar ja het weer daar kunnen we niets aan doen. Waar we wel wat aan kunnen doen is jullie blij maken met een liedje over de lente, oftewel een liedje waar je ene lente gevoel van krijgt . Natuurlijk zijn er weer ontzettend veel liedjes over de lente, maar ik ga voor een liedje waar ik een lente gevoel bij krijg en dat is deze keer Julia van der Toorn de winnares van the voice 2013. Een dijk van een stem heeft zei, ben dol op haar music al vanaf dat ik haar hoorde was zei voor mij de winnaar van the voice en yes, ze werd de winnaar. luister haar album vele op de pc, lekkere vrolijke music. Dus ik kies voor haar liedje Hey Ya een cover van oukast, maar ik vindt deze versie leuker, vrolijker dus gezelliger krijg er echt een lente gevoel bij.

Muzikale Groetjes Yvon... 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,
    Ja ja Lente en bij ons op de kast staat ook wat mooiste te pronken.Yvon super bedankt.Veel plezier.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay super-lente-liedje van Outkast! Ik zit niet meer zo in die voice/talentdingen, dus ken haar eigenlijk niet, mooie stem iig!

    Fijn weekend!!! Geniet ervan en uhhh, ook wel dingen maken hè, niet alleen zwetsen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk lente!
    heel veel plezier dit weekend yvon!

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...