woensdag 5 maart 2014

This make me happy (clear album)

Zo, vanmiddag de laatste hand gelegd aan dit clear album, had hem al gefotografeerd etc. en toen kwam Amy hier om te eten. Dus nu kan ik jullie mijn clear album dna toch laten zien. heb dit album al heel wat jaartjes in de kast liggen en enkele weken geleden zag ik dit mooie papier van Teresa Collins Familie en dacht dat is het papier wat ik zoek, voor bij mijn foto`s. ben dol op Teresa Collins Papier, altijd mooie heldere kleuren, zelfs de pastel papiertjes van haar zijn nog mooi. de foto`s zijn van de fotoshoot die ik nog kreeg voor moederdag gemaakt op 5 augustus 2013 bij de boortoren in Ospel, autosloperij en museum met veel jaren 40/50/60/70 spullen.









Groetjes Yvon...

6 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...