vrijdag 14 maart 2014

Muzikale vrijdag #51


Muzikale vrijdag de provincie Noord Holland, dan denk ik aan strand, zee, duinen, De veerboot naar Texel, houten huisjes. etc. De foto waarvoor ik gekozen heb is er eentje van Marken, die dus gefotografeerd is door Rieni,een scrapster, een zeer goede fotografe en bovenal een geweldige vrouw die ik alweer wat jaartjes ken. Helaas woont ze dus in de kop van Noord Holland, dus zien we elkaar niet vaak, waarom is Nederland dan zo groot, als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer. Hier vindt je nog meer foto`s van Rieni en ik zou er zeker een kijkje gaan nemen, wnat het is echt d emoeite waard.
Rieni bedankt dat ik een  foto van je mocht lenen hiervoor.

Dan over naar muziek uit noord Holland, tja dat zijn zoveel artiesten, bands etc, teveel om op te noemen. Dus kort maar krachtig zonder namen te noemen ga ik voor Niels Geuzenbroek die mijn hart heeft veroverd met zijn geweldig mooie stem, toen hij meedeed aan The Voice (2011).

Maar ja het waren zoveel mooie foto`s die ik van Rieni doorgemaild kreeg dat ik jullie toch nog even wil laten genieten. er staat op de foto wel created bij stampidoe maar dat is voor de fotocollage, de foto`s zijn door Rieni gemaakt.


Muzikale Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om mijn foto's op jouw blog te zien!! en je hebt een prachtig nummer uitgezocht. Hij heeft een heel bijzondere stem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rieni nogmaals bedankt dat ik ze op mijn blog mocht plaatsen vond het een hele eer om echte Rieni`s te mogen laten zien.

      Verwijderen
  2. Ja prachtige foto's!!! En Niels is geweldig, ik vond hem "vroeger" in Silkstone al super!! Deze bijvoorbeeld : https://www.youtube.com/watch?v=0NOYdKrtfIY

    Fijne dag/weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kunnen wij niet ana tippen Jose met onze huis tuin en keuken foto`s. wist niet dat die al bekend was die Niels haha ga even luisteren

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...