vrijdag 4 april 2014

Muzikale vrijdag # 53 & 54

Vorige week door omstandigheden mijn muzikale vrijdag er niet opgezet, dus doe ik er deze week 2.

Dus week 52 gaat over de provincie Gelderland, het land van de maas en de waal, Betuwe, dus Flipje uit Tiel. Er komen ook diverse artiesten uit Gelderland, alleen was het even zoeken naar iemand die me toch een beetje aanstond.
Dus heb ik gekozen voor Lisa Hordijk oftewel haar artiesten naam Lisa Lois in 2009 winnaar van de X factor , maar hoorde haar toen een sop de radio met Hallelujah een cover van Leonard Cohen, wat was dit nummer geweldig gecoverd. maar vandaag ga ik voor Good for me een eigen nummer van haar, ze heeft een geweldige mooie stem, vandaar dat ik voor haar kies.

Meteen door naar week #54

Brabant ken tal van beroemdheden en niet alleen artiesten maar denk ook aan voetballers, acteurs, koks etc. Maar deze muzikale vrijdag gaat echt over artiesten van muzikale bodem, ik zou zeggen Guus Meewis, maar die is zo bekend, al is zijn muziek wel heel goed, daar niet van . Maar denk ook aan Frans Bauer (niet mijn ding alleen die lach al), Dj Tiesto ook goed, maar ik ga voor Jeroen van koningsbruggen samen met Dennis v/d ven, in Jurk.
Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Yay, Lisa is een van DE ontdekkingen van talentshows, vind haar broer Chris ook een supergoeie strot hebben. Mooi nummer!! Beter dan de cover van Cohen, die is al zoveel gecovered dat ik er een beetje brul van werd ;-)

    Jurk is geniaal!! "Als ik bij jou ben" van het nieuwe album vind ik ook prachtig!!

    2 weken - 2 juweeltjes ..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet mijn kopje thee maar ik begrijp waarom je ze gekozen hebt!
    en fijn te lezen dat ik niet als enige ril van die bauer lach...

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...