vrijdag 18 april 2014

Muzikale vrijdag #56


Eindelijk zijn we van de 12 Provinciën verlost. Snap niet waarom IK ook op dat  Idee kwam, want wat was het soms een zware bevalling , om liedjes te vinden. Maar vandaag gaan wevoor kleru, de kleur BLAUW, Mijn kleur. Heb al vanaf mijn 13de/14 de iets met blauw. Had nl een  antiek tafeltje op mijn kamer staan, wat mijn vader blauw voor mij had geverfd, blauwe Gordijnen en veel spulletjes in blauw, ja, je Kan wel zeggen DAT IK van blauw hou.

Dus nu moet er een blauw liedje komen, tja en zijn er genoeg van Maar ik ga voor Eifel 65 met Blue, omdat'  dit liedje mij heel erg aanspreekt,"omdat"  Ik ook blauw ben. Komt misschien wel de door mijn sterrenbeeld waterman.


Blauwe Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Lol, wat dacht je? Ik doe de text half in het engels? ;-)
    Maar idd mooie herinneringen maken een kleur heel erg speciaal!! Blauw is best cool!!! ;-)

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...