zaterdag 26 april 2014

Muzikale vrijdag #57


Een dag te laat maar oké, kan gebeuren eigenlijk zou ik nu het koningslied moeten laten horen, omdat het koningsdag is. WimLex is nu dus 1 jaar Koning, wat vliegt de tijd soms toch snel.
maar het gaat vandaag over de kleur gul/gelb/黃色/flavi,/kōwhai/amarelo/yellow oftwel geel.

Het eerste liedje wat bij me opkomt is dan yellow Submarine van the beatles. Niet dat ik een beatles fan ben maar dit is gewoon een van de weinige nummers die ik wel mooi en vrolijk vindt. Dus ik breek mijn hoofd niet verder ik ga voor je yellow submatrine.

Zonnige Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Hihihi, je hebt er een leuke mix-clip opgezet!
    Wel een komisch filmpje!!
    Zo krijgt geel toch iets meer kleur ;-)

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...