vrijdag 2 mei 2014

Muzikale vrijdag #58

Deze keer wel weer een foto van eigen hand, maar met geel kon ik dus echt niets bedenken. Deze bos tulpen is van 2012 goed bewaard hé, ben dol op tulpen en zeker op deze mooie dikke tulpen.
Maar over tot de muzikale vrijdag, de laatste primaire kleur namelijk Rood. Wat net als blauw mijn kleur is, daarom heb ik in de woonkamer diverse roden glazen vazen, rode gordijnen en in de keuken zelfs 2 muren knalrood oftewel zowat brandweerwagen rood. Yes, I love it.

Dus vandaag moet ik een rood liedje kiezen, het eerste wat in me opkomt is natuurlijk Marco Borsato, vandaag is Rood, maar daar ga ik deze keer niet voor omdat het wel een leuk liedje is maar niet mijn favoriete liedje, nee dat is toch echt red, red wine van UB40, niet dat ik rode wijn drink (ben geheel onthouder). Ik ga voor de live uitvoering in het Wembly stadion 1988 ter ere van de 70ste verjaardag van Nelson Mandela.

Muzikale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Yay, UB40 heeft ook van allerlei toppertjes!!
    En een live-song heeft altijd net dat beetje extra naar mijn idee! Nice!!
    LOL. die kauwgom in zijn mond, moet meteen aan ons oma denken die altijd tegen me zei dat ik net een Amerikaan was met mijn kauwgom, maar Ali is nog veel erger dan mij zie ik wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...