vrijdag 30 mei 2014

Muzikale vrijdag #62

Moeder Maas die buiten haar oevers is getreden, december 2012 ter hoogte van Kessel ergens genomen. normaal ben ik niet zo`n ramptoerist maar aangezien we ons verveelden , wilde ik toen toch wel eens langs de maas gaan kijken. ben zo wie zo dol op de maas of welk water ook, nooit hetzelfde steeds anders, in zijn pracht. Als het goed is heb ik afgelopen week weer wat foto`s bij gemaakt van Moeder Maas, want we komen zijn gisterenavond terug gekomen van een midweek Center Parcs, Johan had ene week vrij dus tijd voor een lekker tussendoortje in de Limburgse Peel in America had ik beter ene liedje van Rowen heze kunnen nemen want die wonen daar, haha.

Dus de muzikale vrijdag gaat vandaag over de rivier en wie kan er (in mijn ogen dan ) het beste liedje zingen van The Boss zelf. Bruce Springsteen dus met The River, Tja mijn zus had er ooit eens een lp van en vanaf ik die stem hoorde was ik verliefd op dat mooie rauwe stemgeluid van Bruce, dus dit was een makkie voor mij.
Muzikale Groetjes Yvon ...

2 opmerkingen:

  1. Een liedje van Rowwen heze kiezen? Ik was met ze gaan stappen als ik daar was geweest!! :-P
    Mooie foto van het wassende water!
    En een van The Boss beste nummers, mooie!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...