vrijdag 9 mei 2014

Muzikale vrijdag #59


Yes, it`s Friday, Music-day. na de 3 primaire kleuren gaan we nu over naar de Zee. Met als eerste natuurlijk een mooie zeefoto gemaakt in Zandvoort april 2011. En natuurlijk een liedje wat gaat over de zee, er zijn er zoveel van dat ik weer even hard na moest denken welk liedje ik mooi vond, oftewel een mooie herinnering had. Dat is natuurlijk de vele vakantie herinneringen, met mijn ouders in Zeeland op vakantie in een tent, met Johan, inderdaad in Vlissingen, de veel dagtrips en vakantie`s met de kinderen aan zee. Ja de zee, trekt me wel alleen jammer dat het zo ver weg van Nej-Wieërt is.
Ik kies dus heel voor de hand liggent voor onze eigen Zeeuwse band Blof hoe kan het ook anders, met Aan de kust. Geweldig mooi nummer en band.
Muzikale groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Yay!! Hier aan de kust de Zeeuwse kust ...... leuk Blofnummer!
    Altijd fijn om mooie herinneringen in muziek terug te vinden!
    En een mooie foto!
    Geniet van het weekend, als het tenminste stopt met hagelen en stormen ;-)

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...