zaterdag 3 mei 2014

Leuk winkeltje in Nederweert

Nederweert heeft wel meer leuke winkeltjes, maar zoals deze die gisteren geopend is zo vindt je er geen tweede van. Lot en Annemie Gommers hebben gisteren Streepjes en Ruitjes geopend. Dus ik vanmorgen vol goede zin met een zelfgemaakte kaart erheen, bleek de winkel eigenlijk gesloten te zijn, maar mocht toch lekker binnen snuffelen. En je weet ik ga dan niet met lege handen  naar buiten. O, wat een leuke (veelal zelfgemaakte) spulletjes verkopen ze daar. Denk dat ik er toch we geregeld binnen zal lopen.

Lot geeft ook creatieve workshops in Nederweert-Eind, nog nooit een gevolgd maar ben het wel van plan om er een s te gaan volgen.
Lot heeft een compagnon gevonden in Bianca die met haar Klein Detail,  advies geeft voor je interieur of etalage.

Dit is wat ik gescoord heb vanmorgen en natuurlijk staat het al te pronken in de kamer, de flesjes al gevuld met wat bloemen.
Vrolijke Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit Yvon, leuk winkeltje, kom je vast nog wel eens vaker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die zijn leuk Yvon. :) Gevaarlijk hoor zo'n winkeltje in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey gaaf je bent al bij Lot geweest!! Kon het niet redden allemaal gister naar de opening maar ik ga volgende week ff kijken. Leuke spulletjes hebben ze altijd :-)

    Groetjessssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuke en originele spulletjes ene aanwinst voor Nej-wieërt

      Verwijderen
  4. oh wat leuk eg! heerlijke hebbedingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...