vrijdag 16 mei 2014

Muzikale vrijdag #60


Yes, alweer de 60ste x een muziek vrijdag, deze keer met het thema BOS/FOREST. Mooi thema waar veel over zijn, ik ga vandaag voor een simpel liedje wat me onwijs aanspreekt vooral, vanwege de vrolijke muziek (instrumenten) en omdat het uit de jaren 80 komt de stap tijd voor mij. Hier heb ik dus ook nog veel op gedanst, nou , ja dansen, haha zie me nog staan bij madeira.

Ik kies voor The Cure met A Forest, met natuurlijk een geweldig mooie videoclip.

De foto is gemaakt tijdens mijn observatie in Ciro, te Horn waar op dat moment ene tentoonstelling was met beelden , juist ja in het Bos. Juni 2013.

Muzikale Groetjes Yvon....

1 opmerking:

  1. LOL, yay mooi nummer!! :-P
    Zelfde herinnering, maar ruil dan wel Madeira voor de Santa natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...