woensdag 26 februari 2014

With Symphathy

Na een toch wel lange strijd is gisteren onze overbuurman ingeslapen. We zullen een oogje op Ieke houden.

 Deze tekst heb ik binnen in de kaart geschreven was een tekst van Ellen een hele mooie tekst want Emile was in het verleden zeeman, wat ik dus heel jammer vond was dat ik geen anker bedel had anders had ik een nog mooier gedicht gehad ook via Ellen. Ellen bedankt hiervoor.


De sleeptros is gebroken 
een sleep die te veel woog. 
Dit keer heeft hij verloren 
Nu was de zee te hoog. 

Heb dus gekozen voor schelpen die ook in de zee voortkomen, de zee heb ik gemaakt met de stempelset van stamping up  Gorgeous Grunch, de zeemeeeuwen is een setmpel van het begin van mijn stempelperiode van verhees, de tekststempel is wederom van stampin up.

Emile rust in vrede.
Yvon...

6 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...