vrijdag 21 februari 2014

Muzikale vrijdag #48

Bourtange de mooiste plek in Groningen een oude vestigingsstad daar moet je geweest zijn, als je in Groningen komt.

Oef, zou bijna zeggen bevallen is makkelijker, maar dat is niet. Maar ik heb José om raad moeten vragen omtrent de provincie Groningen, kwam niet verder dan (S)imca Marina en dat is nu net iets waar ik dus niets omgeef. José droeg me dus Tonny Neef aan de musical ster, bovenstaande, Freek de jonge en deze, de artiest waar ik nu voor ben gegaan. Vindt sommige rap/hiphop wel leuk om te horen en moet zeggen bij fitness hoor ik het heel graag, net of je sneller en makkelijker alles kan. Over wie gaat het dan, nou over Kraantje pappie, wie hoor ik jullie nu zeggen. dat dacht ik dus ook bij het horen van deze naam. Pseudoniem voor Alex Van der Zouwen begon rond 2007 door mixtapes en optredens op te vallen in de hiphopgemeenschap. De rapper staat voornamelijk bekend om zijn unieke, vaak 'off-beat' en overdreven manier van rappen. Hij brak begin 2012 door bij het grote publiek met zijn debuutalbum Crane.  Maar ik heb gekozen voor het nummer wat best wel omstreden is en waar hij dus ook in zingt namelijk het koningslied, wat ik wel best een mooi nummer vindt dus laat d emensen maar praten ieder zijn eigen keuze.

Dus respecteer ieders keuze zou ik zeggen, ik blijf het ene mooie lied vinden.

Muzikale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Inderdaad, ieder zijn keuze! Kraantje is echt allround dus ;-)
    Lijkt me zeker een mooie stad trouwens!!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...