woensdag 19 februari 2014

Wat een leuke verassing??

Gisteren kwam Anja bij me om wat te beppen , te scrappen en haar inkt rekjes ophalen, die Johan had gemaakt. Was een zeer gezellige dag en voor Anja zeer productief, zelf heb ik minder gedaan. Moest tussendoor nl een uur onverwachts weg.

Anja had voor mij een mooi boeket bloemen bij zich en voor Johan nog ene bierpakket en ene mooie kaart gemaakt. Anja onwijs bedankt heel lief van je.




Vanmiddag kwam post nl met mijn bestelde pakket van Scrapbookdepot, moest wax papier hebben tja en dan bestel je toch wat meer. Viel meteen voor dit mooie papier van Simple stories en de 3 vellen van Echo park, merk toch wel dat Echo park bij mijn favoriete hoort, van papier. En nog enkele permanente inktjes besteld dat heb je als je als stempelaar ooit ben begonnen en je op ruimt als je niet meer stempelt, maar dat doe ik dus inmiddels weer wel.

Liefs Yvon...

6 opmerkingen:

  1. oh wat ben je weer lekker verwend, geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was gezellig Yvon moeten we snel weer eens doen en leuke bestelling heb je gedaan zeg mooie papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wanneer kom je weer, hahaa, deze week gaat hier niet meer lukken, maar inderdaad moeten we vaker doen.

      Verwijderen
  3. Wow, mooie bos inderdaad!
    Je spulletjes zien er weer kleurrijk uit!
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow mooie bos inderdaad!
    Je spulletjes zien er weer kleurrijk uit!!
    Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...