maandag 24 februari 2014

Gefeliciteerd en diverse

Zo ben nu al bezig met mijn hobby kamer te reorganiseren, erg hé want heb hem pas sinds midden augustus. Maar heb van Chantal 2 expedit kasten geruild voor een bloemenbon, ben er super blij mee en nu hou ik op dit moment nog plek over. Maar heb nog niet alles opgeruimd en dat gaat even want moeilijk. Want ben gisteren grandioos door mijn rechterknie gezakt, dus nu weer mijn brace om, morgen laat ik de fysio er even naar kijken. Maar ben helemaal heppie met mijn kasten en rommel op mijn kamer.

Ik loop echt achter, maar afgelopen week best wel druk geweest met van alles,maar vooral dus vriendinnen op bezoek krijgen. Wat natuurlijk heel gezellig is/was. Vorige wek dinsdag dus Anja hier geweest http://stampidoe.blogspot.nl/2014/02/wat-een-leuke-verassing.html. Afgelopen vrijdag waren Dorine, Maaike, Karin en Chantal hier. Super leuke dag gehad en zo kwam ik dus aan bovenstaande kasten. verder die dag flink verwend met nog een verjaardagscadeau van Dorine, (ga in ieder geval straks ene kopje heerlijke citrusthee drinken) en bloemen van Maaike 2 bossen mooie tulpen en van Karin een mooi bosje tulpen met bloesem.



  

S`middags heerlijk wezen lunchen bij Guulke en wat was dat weer lekker, begin me er echt thuis te voelen, haha. deze keer koos ik voor de wrap met kip ipv de beroemde MC Guulke.

Later op de middag nog wat proberen te fröbelen met vlaai erbij, maar er kwam niet zoveel uit mijn handen, de avond afgesloten met frietjes, heerlijk ongezond dagje dus.

Vergeet trouwens nog te melden dat ik op Valentijnsdag 2 lieve kaartjes heb ontvangen de eerste is van Maaike en de tweede van Rosalien, bedankt lieverds.


Dan sluit ik dit bericht af met een kaartje wat ik gisterenavond heb gemaakt, voor Mijn cesartherapeut Ellis v/d Wilt, wiens praktijk deze maand 25 jaar bestaat, een kaart met ene boeddha en natuurlijk ene mooi boeddha beeldje erbij gekocht. met een hele oude boeddha stempel van psx uit het begin van mijn stempelperiode meen ik, maar sommige stempels doe je nooit weg.

Iedereen een fijne zonnige dag, Liefs Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Een kleurrijk en gezellig bericht heb je er van gemaakt!! :-)
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig bericht!
    Trouwens een hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kasten en zo handig, ik heb ze ook, en wat ben je heerlijk verwend, die tulpen in de ronde vaas zijn leuk zeg. En je kaartje vind ik ook top, die stempel is erg mooi, ik heb er ook nog eentje van een boeddha, iets kleiner en dikker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. handige kasten en wat een gezellige dagen heb je gehad. Zucht, waarom woon ik toch zo ver weg van iedereen.
    Gezellig staat dat die tulpen, hier heb ik op dit moment narcissen staan, ook zulke leuke lente bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat vindt ik dus ook heel jammer dat je zo ver weg woont. ben dol op tulpen du sik woon hier verkeerd, haha

      Verwijderen
  5. geweldig gezellig bericht yvon!
    jammer dat ik zo ver weg woon van je....
    ben benieuwd hoe je scrapkamer er uitziet als je helemaal klaar bent!

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je bent evengoed welkom ook al woon ik ver weg maar het is een heel onderneming om hier te komen, helaas

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...