vrijdag 14 februari 2014

Muzikale vrijdag #47

 Dit plaatje deed me meteen denken aan Amy`s pink, zie foto hieronder een echte tattoo.

14 februari 2014, een mooie dag, althans het klinkt wel mooi 14-02-14. oftewel het is Valentijnsdag, niet dat we daar wat aan doen het is allemaal zo commercieel en ze proberen overal een slaatje uit te slaan, maar het enige wat ik eraan doe is vandaag de muzikale vrijdag aan besteden. Dus een liedje over liefde. Tja, wat een keuze want er gaan zoveel liedjes over de liefde. maar ik kies toch voor een van mijn favoriete artiesten aller tijden namelijk Eric Clapton, met Layla.
Muzikale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Eric Clapton is en blijft een held! Ook altijd goed voor van alles en nog wat qua emotie of speciale dag .....

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...