vrijdag 7 februari 2014

Muzikale vrijdag #46


Oef, wie heeft dit bedacht vraag ik me soms af. Die provincie`s dus, jeetje wat is dat soms moeilijk, maar hoop ook vandaag weer iets te vinden op muzikaal gebied. Deze week staat Overijssel centraal en het staat nog steeds op mijn verlanglijstje de Deventer boekenmarkt, lijkt me heerlijk om daar een keer rond te struinen tussen al die boeken.

Maar ineens na wat zoeken schoot me een naam te binnen, ik dacht hoe kan ik haar nu vergeten . Het is namelijk Ilse de Lange een geweldige zangeres, die wel bij mijn muziek smaak past. (er staan zelfs enkele cd`s van haar hier in de kast) en dan ook nog moeten zoeken naar iemand uit Overijssel, maar toen kwam ik erachter jeetje Almelo is Overijssel. Hoe kan ik dat vergeten was vroeger zo goed in topografie, een van mijn favoriete schoolvakken.

Muzikale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. LOL, en ik was een ei in topo/geografie, ik had alleen een talenknobbel die op springen stond ... zie je wel dat je meer weet dan je denkt!! :-P
    Ook een mooie!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...