maandag 3 februari 2014

Weer een jaartje erbij

Gisteren gelukkig weer een jaartje ouder mogen worden , de teller staat nu op 48 jaar. Gistermorgen wilde net de kwarktaart gaan maken, toen kwam Maaike ineens uit Wijchen aan. Dat was echt een super leuke onverwachte verassing. Was heel gezellig zei heeft mijn kwarttaart gemaakt en daarna naar zijn we naar Guulke gegaan, om een hapje te eten.  S Middags, kwam Amy,mijn mijn vader, Johan`s moeder, (helaas was Johan`s vader ziek), mijn zus Karin en Michiel, en mijn petekind Lindy op bezoek, het was reuze gezellig. Rond kwart voor 7 kwam Dylan en Carolien met de friet en snacks (dat heb je als de winkels voortaan op zondag open zijn) dus met zijn 5-en lekker gesmikkeld. Rond kwart voor 9  ongeveer was iedereen naar huis en ben ik in bad geweest en doodmoe in bed gekropen, dat krijg je als je ouder wordt, haha.
Deze kaart wil ik toch even alleen tonen, wow wat is dit een geweldig kunstwerk Margo heeft dit kunstwerk gemaakt en speciaal inmijn kleuren rood/wit. Onwijs bedankt en natuurlijk ook voor je mooie cadeau vanmorgen. Heerlijk wezen ontbijten bij intratuin, waar ik nog een superleuk cadeautje van haar kreeg, een mooie borderstans van joy en hele mooie bloemen. Hans jij natuurlijk ook bedankt.



Mijn ontvangen kaarten van 3 verjaardags swaps en zo nog wat kaarten. Rosalien, Alida, Els, Maaike, Ilja, Jeanette, Thea, Sylvia, Annemarie, Elske, Marianne, Maureen, Anneke, Marga, Linda, Jennie, Carla, Rieni, Mazina, Rachel, Anita, Joanie, Chantal, Terese, Ingen, Freekje, Margot, Anja, Maria, Wendy, Irene, Miranda, Monique, Elvira, Janny, Tamara, Karin, Heidi, Annelies, Dithny, Annerieke, Kitty, Monique en Sylvia. heel erg bedankt voor deze kaartenwaterval. Dat is echt jarig zijn
met zoveel post.

Maaike aan de kwarktaart, eh maken dan, kom je op een verjaardag moet je ook nog zelf taart maken.

Bij Guulke, aan de lunch.MMMMMMM



Deze kaart kreeg ik van Amy, Dylan en Carolien, zo leuk weer verzonnen en gemaakt.

Turks cadeautje nog van Dylan en carolien (lang moeten bewaren van begin oktober), zo`n leuke horen, zien en zwijgen heb ik nog nooit gezien.
 Iedereen onwijs bedankt voor de felicitaties via kaart, facebook etc.

Liefs Yvon...

9 opmerkingen:

  1. Ik zal volgend jaar mijn eigen taart wel meebrengen....
    Was reuze gezellig bij Guulke!!! Snel weer??????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook ene goed idee, haha. tuurlijk snel weer naar guulke vanavond?? Nee zit nu vol

      Verwijderen
  2. wat ben jij lekker verwend, wat leuk zo onverwachts bezoek en wat een kaarten, dan ben je ook wel heel erg jarig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al ben ik te laat...het is niet minder gemeend: Van harte proficiat Yvon!

    Wat ben je heerlijk verwend!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angéle en inderdaad heerlijk verwend kan weer veel nieuwe SU spulletjes aanschaffen

      Verwijderen
  4. wat heb je veel kaarten gehad, echt super. En wat gezellig dat Maaike langs kwam. Reuze leuk,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvon,
    Jij ook bedankt voor de gezellige ontbijt vanmorgen.En ja ik heb je kaartjes allemaal gezien echt super om zooooooooo veeeeeeeel kaartjes te mogen ontvangen als je jarig bent.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel gezellie uit, je hebt een megafijne dag gehad zo te zien!!
    Zal ook door die stralende zon komen die speciaal voor jou en alle jarigen om het hoekje kwam kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je (terecht) heerlijk verwend met alles, super !!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...