vrijdag 7 juni 2013

Muzikale vrijdag #14 , weer een kaartje ontvangen, 2 gemaakte kaartjes en wat mooie foto`s

Musicals wie houdt er niet van? Ik wel alleen heel jammer dat ze zo duur zijn, zo ver weg en het is zo`n lange zit achter elkaar. Maar het is en blijft schitterend. Ben zelf nog steeds helemaal weg van de Lion King. Die indrukken die ik toen opdeed geweldig, je wist niet waar je moest kijken. Voor, achter opzij overal kwam wel iets vandaan, massaal gewoon. Heb hem toen gezien met Amy voor haar 16de verjaardag.

De vraag die bij deze muzikale vrijdag gaat, gaat natuurlijk over musicals, nl.. wat is je favoriete musical liedje?

Dat is bij mij dus Circle of Life, zo mooi gezongen en een liedje met genoeg inhoud om over na te denken.
Zie de musical zo weer voor me, zo overweldigend was die.

Verder kreeg ik woensdag deze ontzettend mooie label gemaakt door Brigitta, om me wat op te vrolijken en dat het met mijn gezondheid weer snel beter gaat. (wat ik dus ook hoop al een half jaar). Brigitta onwijs bedankt voor je mooie Label.

Dan heb ik 2 kaartjes gemaakt de eerste voor Amy die op 3 juni 24 jaar is geworden (de circle of life).

Helaas heb ik hem met een verkeerde ondergrond gefotografeerd zodat hij vrij druk overkomt, wat deze kaart dus niet is verder hangt er een (b)engeltje aan.

Deze beterschaps kaart is voor Dorine die op 3 juni geopereerd is, dus toen ze thuis kwam lag er post op haar te wachten.


Alle spullen die ik gebruikt heb zijn van Stampin Up, super leuk stempel merk, wat ik bij Rosalien besteld heb.

En zoals het mooie weer is, ook wat mooie foto`s kunnen maken. deze keer staat de Libelle centraal, heb hem gemaakt op ongeveer 2 meter afstand en flink ingezoomd. Deze blauwe libelle is eigenlijk wel ieder jaar ergens om de vijver te vinden. Hij blijft me boeien, die ogen, de kleur blauw, zijn fragiele vleugels, kortom laat er nog maar een paar komen in al hun schoonheid.
 Op de bamboe zag ik hem voorhet eerst zitten, zag wat vliegen terwijl ik aan het lezen was. Dus toch de camera maar gepakt. Later zat hij op de stamhortensia en begon hij zich te bewegen, zodat ik daar ook wat mooie foto`s van heb kunnen maken, (de 4 foto`s hieronder).




Deze is ook genomen toen hij op de hortensia zat, maar stond ik ongeveer op een meter afstand.

Totaal plaatje van onder de leibomen naar de vijver toe.

Muzikale, Creatieve en Zonnige Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. oh wat een geweldige musical de Lion King en dat liedje is prachtig, mooie kaartjes heb je gemaakt Yvon. En wat een schitterende foto's in jullie eigen tuin. Die moeten later nog eens gescrapt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geloof dat ik nu al een zonnesteek heb, heb de post volgens mij per ongeluk voor morgen gepland staan .... of ik word gewoon oud;-)

    Maar helemaal waar, al heb ik de musical niet gezien ik moest al een beetje janken bij de film eigenlijk. Heel erg mooi!!!
    Denk dat ik dit nummer van Elton John ook wel zijn enige mooie vind, ben niet zo'n Elton-fan.
    Maar bij deze krijg ik grandioos kippenvel.

    Fijn weekend!! Laat de zon je pijn omarmen en smelten als sneeuw voor de zon, zou je er mooi vanaf zijn!!

    Groetjessss!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...