vrijdag 14 juni 2013

Muzikale vrijdag #15 en leuk cadeautje voor???

Zo iets later vandaag omdat ik nog niet wist welke vraag ik zou nemen, maar toen dacht ik, ik breng een ode aan mijn moeder die dus afgelopen woensdag als ze nog had geleefd 77 jaar geworden zou zijn. Zoals je afgelopen woensdag al hebt kunnen zien op mijn blog.

Dus een ode aan mijn moeder met dit liedje, wat we vroeger zelf thuis vaak draaide op de pick-up.
Heintje met mama. mam ik denk aan je, je zit voor altijd in mijn hart.


Vanmorgen bij Foto Nederweert deze leuke onderzetters opgehaald die ik gisteren besteld had. Natuurlijk een cadeautje voor Dylan en Carolien, hoop dat ze het leuk vinden was moeilijk omdat ik niet echt foto`s van ze heb. Maar zelf vindt ik ze super. Sorry voor de lichtinval op de onderzetters.

Trouwens ze krijgen me nog achter de geraniums. Vorige week donderdag was Karin hier en die bracht ene hele mooie mand met mini geraniums mee, wist niet eens dat die er waren meende eerst dat het steen anjers waren.
 

Deze waterlis staat nu weer mooi te bloeien, de tweede knop is nog net zichtbaar iets onder deze bloem, hij heeft zo`n mooie kleur.

Muzikale Groetjes Yvon...

6 opmerkingen:

  1. leuke onderzetters Yvon, daar zijn ze vast en zeker blij mee, leuk idee ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke onderzetters Yvon.En de bloemetjes zijn prachtig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dylan is straks hier geweest die heeft ze meegenomen en vond ze heel leuk. Heb er toen van Amy, Dave en Fellow ook laten maken. (leuk en origineel om cadeau te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze onderzetters en daar zullen ze vast blij mee zijn.
    De garaniums zijn trouwens erg mooi, maar ik zit er liever voor.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja zeg ga ik even bij Karin kijken en wat denk je? Deze Karin ken ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beetje late reactie, maar was er nog niet aan toe gekomen!! :-(
    Mooie ode met fijne herinnering! #Lief!

    Hoop dat je goed bent voorbereid op de hitte, ik heb er nu al zin in!! (niet;-))

    Altijd wat te klagen hahaha, weer is ook nooit eens normaal en stabiel hier in dat apenland ;-)

    Fijne week!!!
    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...