zondag 23 juni 2013

DCL #188 Team A en blogcandy

Dit was ik dus helemaal vergeten te vertellen op mijn blog. Ten eerste dat DutchCardLovers vorige week 4 jaar bestond. Yes en ik daar al vanaf 21 november 2009 als designer bezig ben (soms met een kleine stop vanwege mijn gezondheid), maar ben er trots op want vandaag is het voor DCL mijn 175ste kaart die ik laat zien. Dat is eigenlijk een candy waard vinden jullie ook niet? Wat moet je doen om voor deze candy in aanmerking te komen. Nou gewoon meedoen aan deze DCL challenge en op MIJN blog dan ook een berichtje achterlaten, dat je mee hebt gedaan met deze challenge.
De candy blijft nog even een verassing, dus als je nieuwsgierig bent zou ik zeggen doe mee.

Dan nog een nieuwtje over DCL, wat eigenlijk al geen nieuwtje meer is, maar omdat ik het nog niet gemeld heb doe ik dat nu dus.

Er zijn namelijk enkele veranderingen bij DCL sinds 26mei.
Wat is er dan veranderd,
de challenges duren voortaan 2 weken
- een challenge sluit op vrijdag 18.00 uur en de nieuwe challenge komt op zondagochtend online.
- het DT is verdeeld in 2 teams.


Dan over naar deze challenge die dus 2 weken loopt. Ik had zin in zomer, nu nog want zoveel zomerse dagen hebben we nog steeds niet gehad. Die 3 tropen dagen van deze week hoeft voor mij ook weer niet, maar ja, we wonen in Nederland en daar is het weer regen, sneeuw, kou en soms tropische dagen, maar gewone lekkere dagen, zo rond de 22 graden met zon en s`nachts regen die zijn er helaas niet veel. Is dat nu echt teveel gevraagd, vandaar dus een challenge die zonnig is. 
Gebruik dit plaatje als inspiratie voor je kaart. op het blog van DCL zie je natuurlijk nog meer uitwerkingen van team  'Dutchies part one' .


Dit is mijn uitwerking van het plaatje zon, water en vogels een mooie combinatie voor de zomer.
 

Creatieve Groetjes Yvon...

14 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje. Mooi de zonnen embssing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee zo'n candy Yvon, en wat een geweldige leuke opdracht en uitwerking heb je er van gemaakt. Wie weet waag ik nog wel een gokje, gelukkig heb ik 2 weken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf! ik ga meedoen, want ik heb deze uitdaging niet meegedaan ;) haha, of zijn dt leden uitgesloten van deelname aan je blogcandy?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart top, Yvon. Erg leuk met die embossingfolder en zonnige uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow dat is zomer op een kaartje :-)

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een pracht kaartje Yvon en we gaan ons best doen om dit eens op tijd klaar te maken. Goede keuze om nu 1 x in de 2 weken een challenge te doen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk wat een mooi zomers kaartje Yvon, ik ga zeker ook even op DCL kijken en jij mag super trots op jezelf zijn.175 kaarten..dat is echt niet niks!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je voor je comment! Ik vond het een super uitdaging, eindelijk een beetje zon in huis... Gefeliciteerd, 175 kaarten, wow!! Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, kon je blog slecht vinden! Lag aan mij! Maar een top kaart! Leuk 175 kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk 175 kaarten!
    Deze kaart is ook top!
    De challenge was erg leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een prestatie! En leuke challenge :) lekker vrolijk en zonnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb een kaart gemaakt Yvon: http://handmadebymargaretha.blogspot.nl/2013/07/oh-what-beautiful-morning.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd. Top 175 kaarten!Ik heb een kaart gemaakt n.a.v. jou gekozen afbeelding. heerlijk vakantie!
    http://macreacards.blogspot.nl/2013/07/vakantiekaart.html
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met dit jubileum! 175 kaarten...wat VEEL!
    Ik doe ook graag met dit kaartje mee op jouw blog:
    http://marjoleinscreations.blogspot.nl/2013/06/welcome.html
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...