dinsdag 25 juni 2013

Longrevalidatie

Gisteren telefoon gehad van Ciro in Horn, voor long revalidatie. Ja, niet allen de fibromyalgie en artrose spelen me op, maar mijn longen werken ook niet mee zoals ik zou willen. Dus vandaar long revalidatie. Werd gisterenmiddag dus gebeld dat ik volgende week al 3 dagen naar Horn moet voor observatie, waarna een behandelplan wordt opgesteld. dan is het wachten op het ziekenhuis In Weert waar ik de revalidatie ga doen. weet dat het 13 weken is en dan 3 dagen in de week, dus wederom een zeer pittige tijd maar ik ga ervoor wil alles eruit halen wat erin zit. Gelukkig is het grootste gedeelte in weert dus makkelijk bereikbaar, de verzekering zei al ik kan de taxi machtiging van vorige keer weer aanvragen, maar aangezien dit dichtbij is hoef ik die geen. Johan brengt en haalt me gewoon op moet toch 2 nachten in Horn blijven. Dus wederom denk ik weinig one line, maar het is voor het goede doel.

Groetjes Yvon...

13 opmerkingen:

  1. Bij deze wens ik je veel sterkte en ik hoop voor je dat deze revalidatie wat voor je oplevert. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes Yvon, ik hoop echt dat je er baat bij zult hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je aan de slagkunt Yvon, heel veel sterkte en dat je er weer beter uit komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeej, het houdt ook niet echt op voor jou hè?
    Hoop dat het goed gaat werken!
    Heel veel succes.

    Neem je tablet mee, misschien hebben ze wifi en kun je verslagjes maken.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjemig Yvon het is toch wat maar heel veel succes met de revalidatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is al echt supersnel Yvon!!! Veel succes! Ik hoop dat je er veel baat bij zult hebben! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is al supersnel Yvon! Veel succes! Ik hoop dat je er veel baat bij zult hebben! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte en succes met de aanstaande therapie...Hopelijk met een goed resultaat!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel sterkte met de revalidatie! xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een luxe gesticht dus, nee grapje yvon, ik hoop dat het iets voor je doet, want dat is het belangrijkste!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk t wel, vandaag zer intensief geweest, net heerlijkvgegeten en blijf nu even in de gezamenlijke huiskamer anders val ik zo in slaap, zo moe, maar moet vanaf 10 uur nuchter zijn dus wil nkg ff wat eten voor die tijd. Morgenvroeg nuchter bloedprikken.

      Verwijderen
  11. Bedankt voor jullie lieve woorden

    Liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...