maandag 24 juni 2013

Kaartensketch bij ScrapPlezier #12

Ja, het is weer de 24ste dus de kaartensketch bij ScrapPlezier staat weer op het blog (rechtsboven klik je op kaartensketch dan kom je er rechtstreeks). Iedere keer probeer ik weer een unieke sketch te maken, die jullie hopelijk inspireert tot het maken van een leuke kaart. Dit keer waren er gelukkig weer wat meer inzenders dus de prijs gaat er ook deze maand weer uit.
Voor deze keer heb ik een sketch gemaakt die me wat aan de zon doet denken met haar stralen.



Zoals jullie zien hoeft een sketch niet precies nagemaakt te worden, als je er maar delen van de sketch uit terug vindt. I.p.v. het rondje heb ik dus een strook papier gebruikt met stempel en een vlinder. Je zou er ook een stempelafdrukje voor in de plaats kunnen doen, laat je fantasie maar gaan en ga naar het blog van ScrapPlezier daar kunnen jullie tot de 21ste juli nog meedoen aan deze sketch. Natuurlijk vindt je daar ook de uitwerkingen van onze andere designers van scrapPlezier.

Veel plezier, Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. wow die is leuk yvon!!
    Ik ga serieus proberen deze te maken

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat een pracht kaart is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende sketch en wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...