woensdag 26 juni 2013

Kijk eens wat leuk!!!

Vandaag kwam de post met mijn dt pakket en wat kleine dingetjes die ik besteld had. Super leuke dingen weer en hoop er natuurlijk weer wat moois van te gaan maken.

Deze keer zat er een extra uitdaging bij waar ik zeker mee aan de slag ga zo, leuk om te doen ben dol op uitdagingen. het hele leven is een uitdaging.

Het allerleukste wat erbij zat, was een waar kunstwerk wat Helena gemaakt heeft en ook nog eens heel lekker  (althans de inhoud). Ik vindt die dylusions kleuren zo mooi intens die ze gebruikt heeft, helaas is dat geklieder niets voor mij dus ik ga dit doosje goed bewaren (de inhoud niet, haha).



Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. oh wat ziet dit er mooi en lekker uit Yvon, lief he van Helena.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow mooi! Oh Merci, lekker!
    Altijd leuk om pakketjes te krijgen!

    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...