vrijdag 31 mei 2013

Muzikale vrijdag #13 en ontvangen kaartjes

Zal eens met eens wat vrolijkere beginnen i.p.v. hoe het met me gaat.
José heeft weer een super leuk idee voor deze muzikale vrijdag uitgekozen. Op 1 Juni 1978 werd de eerste Tros Top 50 gepresenteerd door Ferry Maat, welk liedje brengt voor jou herinneringen terug of vind je gewoon mooi? Wist dit niet eens, maar vindt de vraag wel super goed, dus ik ga even in de hitlijst kijken. Als je deze lijst een nader wilt bekijken, klik je op onderstaande link en dan iets omlaag scrollen naar 1 juni 1978.
http://www.hitnoteringen.nl/start/284-2/tros-top-

Tja, voor wie zal ik eens gaan Boney M , Abba, kansas zoveel bekende artiesten/nummers, maar ik ga toch voor de iets rauwere stem van Suzie Quatro die ik toen en nu nog geweldig vond/vindt. If you can`t give me love. Echt een super nummer, toch de swing erin van de jaren 70, maar dan ook weer op haar eigen manier, met dat heerlijke rauwe randje, waar ik zo van hou.


Vorige week zaterdag met Margo naar Loosbroek geweest voor ene workshop gegeven door Simone. maar heb de workshop niet meegedaan, maar ondanks dat was het reuze gezellig met weer vele bekende. Rosalien en Ilja gaven een kleine workshop van Stampin Up producten waarbij er een kaart met enveloppe gemaakt kon worden, dat heb ik wel gedaan, daarna ging het licht ook zowat uit. helaas heb ik dat ook moeten bekopen met wederom 2 dagen flinke hoofdpijn vanuit mijn nek. maar het was wel weer super om er even uit te zijn met weer veel scrappers onder elkaar.


Dan weer enkele lieve kaartjes gekregen van Esther, Miranda, Monique en net viel er weer een lieve kaart op de mat van Astrid. Meiden wat zijn jullie toch lief.
 Esther,
 Miranda,
Monique,
Astrid,

Dit wordt een lang blogbericht, waar ik dus weer enige uren op heb zitten te typen., omdat het niet achter elkaar gaat, helaas nog steeds gaat mijn nek niet doen wat ik wil.

Dit is trouwens mijn nieuwe coupe, eigenlijk al 4.5 weken want had ze toen al zo, alleen toen geen foto van gemaakt. was toe aan wat anders, vond ik.

Als laatste wil ik jullie nog wat foto`s laten zien die ik afgelopen weken heb gemaakt, de merel is vandaag de laatste foto van gemaakt met die 3 eieren in zijn nest. Nog leuker is dat hij op een cm of 30 van ons woonkamerraam zit te broeden in de achtertuin. na 1 jaar afwezig te zijn geweest is dit alweer zijn 4de nest.
Natuurlijk weer super blij dat de merel dit jaar weer terug is, ben dan ook benieuwd of er nog meer eitjes bij komen. Johan zei al van niet want in mei leggen alle vogels een ei en morgen is het 1 juni. of die merel zich daaraan houdt weet ik niet.

 Mooie wolken die er laatst 's avonds te zien waren, ben dol op wolken en op foto`s van wolken er is altijd beweging in.

Natuurlijk ook nog wat foto`s van de vijver en wat bloemen in ons kleine tuintje.

Fijn weekend, Liefs Yvon..

4 opmerkingen:

  1. Wow, vrolijk dit blogbericht! Van alles wat. Mooie kleur heb je idd in je haar!

    Muziekje is meer dan oke! Ik vind Robert Palmer trouwens ook heel erg goed in die lijst.
    Gezellig ook de foto's van je tuin en wolken zijn ook helemaal in mijn straatje, kan er uren bij wegdromen!

    Genoten!
    Nog een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow mop, dat haar staat je GOED!!!
    Ik dacht ik fiets even langs yvon, en vind het heerlijk te zien dat het een pietsie beter gaat. Ik heb je blog weer met plezier gelezen.

    veel liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk nummer van Suzi Quatro. Gezellig al die post, je verdient het. En wat een mooie foto's van rondom jullie huis. Echt genieten lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je kapsel !!
    Kaartjes zijn ook weer mooi, net als de tuinfoto's.

    Die elleboog kan verder geen kwaad hoor, volgens de dokter. Het is alleen wat lastig als je op je elleboog leunt, daarom ook dat ik de volgende keer er toch amar even in laat prikken.
    Het enige nadeel hiervan kan zijn dat hij juist dan ontstoken raakt omdat er lucht bij komt. Maar om met die bult te blijven lopen, zie ik ook niet zo zitten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...