zaterdag 18 mei 2013

Veranderingen bij de DutchCardLovers en 2 kaarten


Dit weekend is er vanwege pinksteren gean challenge bij DCL

Vanaf 25 mei gaan er een paar dingen veranderen bij de Dutch Card Lovers.
Wij laten de Challenges vanaf die datum 2 weken duren zodat iedereen meer tijd heeft om een kaart te maken. Er komen dus vanaf die datum 2 Challenges per maand. Ook gaan wij het DT in tweeen splitsen, waarbij wij om de beurt voorbeelden maken voor de Challenge. Dit creeert voor ons ook een beetje rust want het wordt toch best wel veel om elke week de Challenges te maken naast onze andere werkzaamheden en prive leven. Op deze manier kunnen wij het ook langer volhouden en blijft het leuk voor iedereen. 
Wij hopen dat jullie begrip hebben voor onze keuze en hopen jullie te blijven zien met de Challenges.


Deze week met pijn en moeite twee kaartjes gemaakt, het geboortekaartje is voor een collega van Johan die dus een tweeling heeft gekregen (21 april al, maar ja, aangezien ik iets zelf wilde maken lukte dat nog niet) het andere kaart is voor een verjaardag met de mooie SU stempels.




Creatieve Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartjes Yvon, die voor de tweeling vind ik erg mooi uitgewerkt en leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes weer!!

    Nog bedankt voor je leuke kaart voor Michiel .... vonden hem weer schitterend !

    PS. had je de fto gezien op mijn blog van mijn elleboog ? Vanmorgen bij dokter geweest en het is een steriele slijmbeursontsteking :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...