vrijdag 24 mei 2013

2 ontvangen kaartjes en de muzikale uitdaging #13

Deze week weer 2 lieve kaartjes gekregen van Henriette en Wiebine. De lift is voor mij uitgekozen voor de one line crop van afgelopen zondag, helaas lag ik ziek op bed die dag, dat was flink balen. daarom is het zo leuk om deze 2 kaartjes te mogen ontvangen naar aanleiding van de kaart die ze mochten liften. Het ging om deze kaart die ze mochten liften.

Dit is wat Henriette en Wiebine ervan maakte, super toch, zo mooi gelift. Nogmaals bedankt meiden.


Meteen ook even een korte up date omtrent mijn nek bovenrug. Ben iets minder duizelig geweest, maar wel weer soms hoofdpijn gehad, (helaas), dus nog steeds heel weinig scrap, zo goed als geen pc alleen soms ene rondje op mijn tablet, het enige voordeel wat ik tot nu toe heb is ik lees veel boeken. Verder is de pijn nog eigenlijk niet echt veranderd. maar de tijd zal het leren, hoe hier mee om te gaan, zaterdag heb ik samen met Margo/Muuske een workshopdag, alleen ik kan niet scrappen dus ga evengoed mee, kan nl. wel beppen en het is super leuk om veel bekenden weer eens te zien.

Het is natuurlijk weer muzikale vrijdag de 13de alweer (althans die van José en mezelf zijn meestal verzint José ze, ze rammelt ze er zo uit volgens mij, terwijl ik lang aan het denken ben naar vragen. Dus mocht je een leuke vraag weten, zet het maar in de blogberichten erbij is altijd leuk. Toevallig is deze van mij en ik kwam erop omdat ik een nummer wederom uit de oude doos hoorde. Namelijk uit 1983 onze toen nog onbedorven jeugd (haha). heb Johan 21 oktober 1981 leren kennen dus deze plaat is dan ook uit de staptijd maar niet uit 1981 maar uit 1983, mijn favoriete nummer van toen (en is nu nog super) ik herkende wel het nodige uit het liedje maar ook uit Pat`s uiterlijk en manier van doen
in deze clip.
Tja ik heb het al gezegd het is dus Pat Benatar met Love is a battelfield.


Muzikale Groetjes en hopelijk eens wat zon en warmte komende tijd,
Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Yay! Ja ook een heel herkenbare uit de 80's. Tevens een die je zo in je kop blijft hangen dat je hem op een gegeven moment ff zat bent, maar als ie af en toe eens ergens op 3FM voorbij komt dan blèr ik hem zo weer mee!
    Pff, zoveel moois in de 80's.

    Fijn weekend!! En die zon zal wel eens een keer te voorschijn komen hoop ik, maar ja het zou gaan vriezen... raar weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes Yvon, leuk om post te ontvangen en Pat Benatar heerlijk nummer. Sterkte met alles en veel plezier met beppen morgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...