zaterdag 11 mei 2013

Muzikale dag ,speciaal voor moederdag en DCL #185

Het gaat een heel klein beetje beter met mijn nek, maar moet zo opletten met wat ik doe, het minste of geringste kan al funest zijn. Ben bijna 6 dagen duizelig vrij geweest maar helaas tussendoor wel weer een dag en dan durf ik amper te fietsen laat staan autorijden. De pijn blijft wel ontzettend hevig, wat me in veel dingen nog steeds belemmerd zoals pc-en (dit bericht wordt dus over de hele dag weer uitgestreken om het hier te typen. Scrappen gaat zelfs heel langzaam, kortom de hoofdpijn en duizeligheid zijn meestal nu weg, nu de ergste pijn nog. Gelukkig helpt de manueel therapie me wel alleen het gaat zo langzaam. maar genoeg hierover, over op de orde van de dag.

Muzikale zaterdag i.p.v. vrijdag. Speciaal een liedje voor mijn moeder i.v.m. Moederdag. Helaas is mijn moeder in 2001 gestorven daarom een mooi lied voor haar getiteld MAMA van Genesis wat ik zelf een onwijs mooi nummer vindt en wat wel toepasselijk is voor mij.

Mam îch dînk noch bi-jnao eedere daâg aân dich en mis dîch noch almer met hieël miên hert. Mer soms zeên ich dîch in mîene droûm, net of ze mîch waât wils zegke. Hojje mam, tot oeët.

Eur Von...


Dan nu maarover op wat luchtigers. Namelijk de nieuwe DCL uitdaging de 185ste alweer.
Een sketch van Miriam en maak tevens gebruik van strookjes papier of washitape. Ik heb beide gedaan.

De sketch van Miriam en mijn uitwerking ervan.


Je kan nog meedoen via het DCL blog tot vrijdag 17 mei 18.00 uur.

Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Yvon met al die washitapes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief en intens verwoord en het liedje maakt het heel bijzonder!

    Mismomenten noem ik die speciale dagen.
    Hele dikke knuffel voor jou en sterkte met je nek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje heb je gemaakt met al die strookjes, mooi nummer trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...