zaterdag 4 mei 2013

DutchCardLovers #184, ontvangen kaartjes en een poster ontworpen door Dylan

Hou het bericht wat kort omdat ik veel wil laten zien en mijn nek/bovenrug nog steeds niet goed is. Dus de pc draait even overuren omdat ik steeds maar enkele zinnetjes kan typen en dan weer moet stoppen (nadeel van niet blind kunnen typen.

De eerste kaart is voor de DucthCardLovers  184 een leuke opdracht verzonnen door Ellen namelijk:

Up in the air.............
Je kan hierbij bijvoorbeeld denken aan vliegers, luchtballonnen, vliegtuigen, raketten, vuurwerk maar ook aan wolken, zon, maan en sterren. Ik ben benieuwd waar jullie mee komen............


natuurlijk is er ook weer een sponsor gevonden die deze challenge wil sponsoren op het blog van DCL vindt je hier meer over.
 Dit is mijn kaartje geworden, jullie willen niet weten hoelang ik erover heb gedaan vanwege de pijn die ik dus heb 2 kaartje op 2.5 dag, maar wil toch mee blijven doen.


Deze poster (hieronder) is voor het RascalFest in Nederweert Caroline Dylan`s vriendin zit in het bestuur ervan, Natuurlijk is Dylan vrijwilliger en heeft hij deze posters ontworpen voor het feest. Ben best wel trots op dat jong van mij, wat hij zoal kan, echt super.



Van wat lieve meiden kreeg ik wat leuke kaartjes toegezonden als steuntje in de rug/opkikkertje, de meesten kwamen ook net op het moment dat ik er dan doorheen zat want als je bekijkt dat ik hier al bijna 2 maanden nu mee loop en in eerste instantie had ik er behoorlijk veel hoofdpijn bij en sinds een week of 6 heel vaak duizelig waardoor ik beperkt ben om ver weg te gaan (dus geen autorijden etc.) dan wordt je wereldje klein, niet pc-en, niet scrappen etc..

Alida
Els
Wiebine
Janny
Maaike

Rosalien
 Els
Rosalien

Bedankt lieve meiden, voor deze opkikkertjes, doet me goed.

Veel verteld, laten zien, dus dit blog bericht heeft enkel uren geduurd voordat hij gepland stond, maar het is me toch weer gelukt.

Bedankt voor je bezoekje liefs Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie poster heeft Dylan gemaakt zeg! en je kaart is erg leuk geworden! ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met je, want 2 maanden is al weer een hele tijd.

    Beterschap,

    Liefs Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. balen he, dat het zo lang duurt, maar dan kikkert zo'n kaartje je weer even lekker op, toch ?!
    heel graag gedaan Yvon, en heel veel sterkte,
    Wat een prachtige poster heeft Dylan gemaakt zeg, kun je wel zien waar hij de creativiteit vandaan heeft,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje met die luchtballonnen en wat een gave poster, die Dylan heeft de creativiteit niet van een vreemde..... Heerlijk al die mooie post, maar dat heb je ook verdiend, beterschap en sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je luchtballonnen kaartje is leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige bijdrage Yvon, fijn dat het toch gelukt is ondanks de pijn! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel van de pijn verlost bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt! Idd The sky is the limit, als je er voor wil en kunt gaan. Ook lief die kaartjes die je kreeg.

    Mooie poster! Goed bezig die Dylan van jou dus!

    Wens je een stralende week zonder pijn!

    Stralendoranje
    hoge hemel
    glanzend van beloftes
    verminderend pijntjes en ongemak
    Sterkte


    Een elfjes-opkikker;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie poster heeft Dylan gemaakt !!
    Ik zag aan de datum dat wij dus volgende week herrie ind e achtertuin hebben :P

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...