vrijdag 17 mei 2013

Muzikale vrijdag #12 nog wat gekregen kaartjes en 19 mei oneline cropdag


Het is weer songfestival tijd, weet dat ik vroeger altijd voor de buis gekluisterd zat maar tegenwoordig dus niet meer. Het is vaak meer te doen om de show dan om de zang tegenwoordig dan en dat is heel jammer. Oké vorig jaar zong Joan Franka iets vals tijdens de uitzending wat heel jammer was want vond het liedje super net als nu dat van Anouk Birds. Een geweldig mooi nummer en hoop dan ook dat we er weer een keer bijzitten dit jaar.

Het mooiste liedje aller tijden van het songfestival is voor mij toch wel Abba, want sinds ik hun had gehoord, was helaas nog te jong om het helemaal af te kijken, maar weet dat ik vanaf die tijd Abba in mijn hart had gesloten. Ben er dan ook jarenlang fan van geweest, totdat ze in 1983 uit elkaar gingen, heel jammer was dat. daarom kies ik als mooiste lied dat van Abba uit waterloo. Zijn nog wel enkel toppers geweest zoals Johnny Logan,   Lenny Kuhr en Edsilia Rombley.



Verder kreeg ik vorige week nog wat kaartjes van lieve mensen, de eerste is van Alida en de tweede van Anita. Meiden bedankt doet me goed om te weten dat er iemand aan je denkt. Want er is dan wel een heel kleine verbetering, maar de pijn zal hoogstwaarschijnlijk blijven (daar leer ik wel mee leven) als de hoofdpijn en duizeligheid weg blijft ben ik al een stuk tevreden. Alleen jammer dat ik alles in de slak stand moet doen dus alles met pauze`s, zoals pc-en scrappen, poetsen etc, maar ook dat zal wel wennen al vindt ik dat ik niet echt achter elkaar kan scrappen heel erg, dus soms ga ik toch over de grens en dat voel ik helaas meteen en meestal met als gevolg hoofdpijn en of duizelig erbij, dus dat is minder.


Zondag op 19 mei is er one line cropdag op het forum van ScrapPlezier, dus meld je snel aan kost je niets en doe gezellig mee natuurlijk zijn er met de opdrachten en de bingo prijsjes te winnen. Dit is mijn sneak voor de eerste opdracht lift een kaart, wat je ziet is de uitwerking van mijn lift.

Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. oh leuk ja Abba, word ik altijd zo vrolijk van en een kaartje doet een mens altijd goed Yvon. Graag gedaan! Ik heb zo'n zin in zondag onze 2e online crop, wordt vast en zeker erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jou inspiratiekaart (sneak) ziet er leuk uit, ik heb zin in zondag, was de vorige keer ook zo gezellig,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja Johnny Logan was ook goed, die vind ik zelfs beter dan ABBA, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten ;-)

    We waren het in ieder geval eens over Edsilia en Anouk ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...