donderdag 6 december 2012

Zo, is ik weer

Welkom Maureen en Sabje (kan helaas je echte naam niet vinden denk iets van Sabine(a) of zo? als nieuwe volgers van mijn blog

Was sinds dinsdagmiddag niet heel fit (buikgriep) het begint gelukkig weer wat te gaan. Straks even met Johan die vrij is naar schoonmoeder die jarig is geweest gisteren,maar ja Johan moest om 20.00 uur strooien. Heb gisteren toen ik zo ellendig was besloten om toch aan een DD te beginnen mijn eerste, had gelukkig wel al wat foto`s gemaakt van December omdat ik twijfelde wel of niet een DD. Heb gekozen voor ene kant en klaar album wat ik nog had van 15x15 cm om het me wat makkelijker te maken.


Zo mijn eerste pagina is ook een feit, maak de DD met makkelijke sketches (hoef ik er niet echt bij na te denken).

Gisteren kreeg ik ook super leuke post van Hilde uit België, een super lieve kaart met zeep erin. Super leuk idee ook om zo een zeepje te geven alleen hebben ze volgens mij hier niet van die dunne zeepjes! Zelfs de enveloppe was super leuk gedaan. Hilde bedankt.




Creatieve groetjes Yvon.......

4 opmerkingen:

  1. Grappig, Yvon, jou foto's zijn zoveel mooier dan die ik maakte. Ik zal het nooit leren, denk ik.
    Ik ben blij dat het zo snel bij je was, had ik nooit gedacht.
    En het stempeltje kocht ik van jou, dus dat waren 2 vliegen in één klap.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon klinkt niet goed buikgriep!!!!leuk dd boek ben je aan begonnen en de kaart van Hilde is super mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw... gave en lieve kaart van Hilde! En een DD??? Superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk dat je een DD gaat maken, ik ben benieuwd en ik ga je volgen. En wat een prachtige kaart en mailart heb je van Hilde gekregen, mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...