dinsdag 25 december 2012

Hallo 1ste kerstdag

Welkom Astrid als nieuwe volger van mijn blog.

Goedendag 1ste kerstdag, gisterenavond een super fijne avond gehad, de kinderen waren hier met aanhang.  Eerst heerlijk gewokt en daarna de cadeautjes, ben schandalig door de kinderen verwend en ik heb zelfs scrapspullen gekregen van hun. Om kwart over 12 gingen Amy, Dave en Fellow naar huis toe, helaas had ik gene slaap dus ben op gebleven tot half 3 en toen met een boek naar bed gegaan, half 4 de lamp maar uitgedaan, helaas dacht pastoor er vanmorgen anders over want die begon om 9.15 uur de klokken te luiden (aangezien wij een 300/400 meter van de kerk af wonen en ik met de raam open slaap werd ik dus al vroeg gewekt). Als het moet ga ik vanmiddag even slapen de Dylan gaat vanmiddag bij Caroline dineren en blijft daar slapen, we hebben wat films in huis gehaald dus we vervelen ons niet.
Hieronder een kleine sfeerimpressie van gisterenavond, degene die het dolst was op de cadeautjes was toch wel fellow zelf op mijn Tim Holtz stans was hij dol.

Een kleine sfeerimpressie van gisterenavond.

De cadeau`s uitpakken er zaten 2 super grote cadeau`s bij ene voor Dave en een voor Dylan, die beide volgens mij wel nieuwsgierig waren wat erin zat.

Links op de foto staan mijn kerstcadeautjes die ik van de kinderen heb gekregen en het rekje boven de blauwe kast heb ik mezelf cadeau gedaan, wat Johan gisteren dus nog snel op heeft gehangen. Ben super blij met allen spullen. Amy & Dave, Dylan & Caroline bedankt voor deze leuke cadeau`s.

Op het forum van ScrapPlezier deed ik mee met de secret santa swap, (je wordt dan gekoppeld aan iemand en daar koop je voor 7.50 voor dit mag je aanvullen met bv nog stansjes stempelafdrukjes etc.. Ik wist al meteen wie mijn secret santa was omdat ik het handschrift herkende, had even van tevoren nl. post van haar ontvangen. Een halve super mooie paperpad van My Minds Eye kraft Funday, een Tim Holtz inktdoos (yes weer ene kleurtje erbij), 3 velletjes pickled pear papier van kaisercraft en o, zo mooi, die cuts van dezelfde lijn, washitape, stansjes, heel mooi lint o, wat ben ik verwend door mijn secret santa.

Fijne kerstdagen, Yvon






2 opmerkingen:

  1. wauw, dat ziet er gezellig uit Yvon! Geniet ervan en nog hele fijne kerstdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon
    Zo te zien is het weer super gezellig geweest. en je bent goed verwent geworden maar je hebt je zelf ook goed verwent !!leuk je rekje in de keuken aan de muur.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...