zaterdag 1 december 2012

DCL #166

Welkom nieuwe volgers van mijn blog, wat leuk de teller staat al op 105.

Het is weer zaterdag dus challengetijd bij DCL. De 166 ste opdracht alweer. Deze keer bedacht door Ellen. maak een kaart me snowflakes, tja dat is in de winter niet zo moeilijk en ben blij dat mijn PTI stansen en stempels op tijd binnen waren voor deze leuke opdracht, dus die ook maar meteen gebruikt.

Natuurlijk hebben we ook deze week weer een sponsor voor de Challenge namelijk  De Craftorij.
Dit is mijn uitwerking van een kaartje met snowflakes.


Iedereen een fijne zaterdag, creatieve groetjes Yvon.


7 opmerkingen:

  1. Super kaart Yvon, lekker CAS! Prachtige stempels en stansen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke opdracht en wat een mooie kaart heb je gemaakt Yvon, heerlijk winters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, Yvon! Heel mooi ook qua kleur en indeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net wat Marjan zegt ik vindt hem ook eg mooi qua kleur en indeling. Hij is helemaal super. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart! die sneeuwsterren doen me denken aan zo'n spirograaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaart Yvond. Die set van PTI is super! Moet er zelf nog mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow deze is zo eenvoudig maar zeer stijlvol! Top Yvon.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...