maandag 10 december 2012

Sketchchallenge December ScrapPlezier


Wat vliegt de tijd, we zitten alweer op 10 december 2012 nog 21 dagen en het jaar is weer voorbij. Dit wordt dan ook de laatste sketch challenge voor dit jaar, maar natuurlijk gaan we in 2013 de 10 januari weer van start met de volgende sketch challenge.

Bij voldoende deelnemers (minimaal 5) wordt er door middel van random number generator een winnaar getrokken. Dus ik zou zeggen doe een keertje lekker mee want het wordt weer een leuke prijs. De winnaar kan namelijk een cadeaubon van 7.50 winnen te besteden bij ScrapPlezier.

Dit is de sketch en mijn uitwerking van die sketch. wil je meer zien kijk dan op het blog van ScrapPlezier.






Gebruikte materialen:  designpapier en stickers periwinkle Kaisercraft, kant, letterstickers van kaisercarft, pons en een bruin inktblokje.

Creatieve groetjes Yvon.....





2 opmerkingen:

  1. mooi Yvon, lekker strak en wat een heerlijke papierlijn blijft dit toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je geweldige verjaardagskaart Yvon. Ik ben er hartstikke blij mee!
    Mooie dingen heb je weer gemaakt joh. Binnenkort kom ik weer regelmatiger langs, eerst de verhuizing...
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...