zondag 2 december 2012

Enkele eenvoudige snelle kerstkaarten gemaakt

Voor op het blog van ScrapPlezier.  Deze kaarten zijn allemaal vrij simpel te maken en dus lekker snel klaar. Als je weinig tijd hebt en je wilt toch zelf kerstkaarten maken is dit een hele goede zet.

Deze kerstkaarten zijn lekker snel te maken, is fijn als je er veel moet maken. Dus ga aan de slag zou ik zeggen, en laat je inspireren door deze snellen kerstkaarten te maken.

Gebruikte materialen; Craft cardstock, designpapier kaisercraft Turtle & Dovestempels kaisercraft  Turtle & Dove, Rhinestone`s zilver en een pons van ek succes.




Gebruikte materialen: kaart wheat, designpapier Turtle & Dove golden rings en partridge, label Twig & Berrypearls pearl, embossing stans swirlsletter stickers,  pons van ek succes, twine rood en jute touw.



Gebruikte materialen: Witte kaart , designpapier van Gipsy Sister Kaisercraft, washitape gestreept en 


Gebruikte materialen:Craft cardstock, kaisercraft papier van Turtle & Dove, kerstman en scalop rand die cut Turtle & Dove, parels, de stempel en ponsen zijn uit eigen voorraad.

Creatieve groetjes Yvon

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes Yvon, vooral die eerstee vindt ik leuk bedacht met een stukje brackets geponst.Geeft een leuk effect.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke snelle kaartjes, ik ben ook helemaal weg van die 1e, ga het eens uitproberen, dank je wel voor de tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, Yvon, die zijn leuk ! Ik vind ze allemaal mooi en 1 en 3 zijn mijn favo's, maar ik ben dan ook Mieke-klassiek ...
    Leuk dat je die met ons deelt, kan er meer wat mee als het even snel moet.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten, Yvon. Denk dat ik de eerste en de vierde maar eens ga uitproberen voor de laatste kerstkaarten van dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvon
    Mooie kaarten heb je weer gemaakt de eerste en de laatste vind ik wel heel erg mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt veel leuke kaarten gemaakt Yvon, Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige kaarten zijn dit, en ja soms mag het ook wel makkelijk zijn.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke en geslaagde, snelle kaarten Yvonne!
    Bedankt voor het delen!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaartjes. Daar hou ik wel van, snel & mooi! :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...