zaterdag 8 december 2012

Vakantiealbum 2012 en DCL #167

Welkom Dulcinea als mijn nieuwe volger.

Heb de laatste hand gelegd aan het vakantiealbum 2012. Heb gewerkt met de mooie lijn van kaisercraft Periwinkle. Was super om mee te werken met deze mooie papier lijn.

Ben begonnen met het boek (randen) te verven met kaisercraftverf antique white en toen 1 voor een de pagian`s te beplakken met de papierlijn periwinkle. Daarna ben ik pas begonnen met het plakken van de foto`s en het pimpen van dit album.

Details van de voorkant.










Gebruikte materialen: houten album Kaisercraft, designpapier en stickers periwinkle Kaisercraft, bloemen chocolate en blue ice, pearls copper en chino, twine brown en ivoryjute touw, letterstickers latte, stempelset bingo kaarten en verf antique white kaisercraft. De rest is uit eigen voorraad.


Deze kaart heb ik voor DCL#167, deze week gemaakt wil je weten wat de opdracht is bezoek dan het blog van DCLDe nieuwe challenge wordt gesonserd door Crea-Uniek. Je kan nog meedoen tot vrijdag 18.00 uur



Creatieve groetjes Yvon

7 opmerkingen:

  1. wauw, wat is je albu mooi geworden, leuk dat geverfde randje en wat een gezellige vakantie hebben jullie gehad.
    Mooie kaart ook Yvon.
    Je bent weer lekker productief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je heerlijk creatief bezig geweest Yvon. Een heel mooi boekje, ook de vorm vindt ik geweldig, deze blijft toch een van mijn favoriete. :))
    En een leuk kaartje voor de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De combinatie bruin - blauw vind ik heel mooi. Ik kan heel wat leren over je fotografie en de manier waarop je je foto's verwerkte.
    Bedankt om het te delen, Yvon, prachtig gedaan.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi album Yvon. Ik vind de kleurencombinaties erg mooi.
    groetjes,
    Ria (Lorrie)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi yvon, wat een mooi papier zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...