zondag 30 december 2012

3x top 5 van 2012

Anita welkom op mijn blog, hopelijk geniet je ervan....

Ik heb 3x een top 5 gemaakt van wat ik zelf vindt dat mijn mooiste werken waren. de eerste top 5 is van de kaarten, de tweede van lo`s en de derde top 5 is van mijn mooiste projecten van afgelopen jaar. Was moeilijk om ene keuze te maken want ondanks mijn drukke revalidatie programma  en de tijd dat ik niet kon en mocht scrappen heb ik behoorlijk wat gemaakt, heb nog niet alles hier laten zien omdat sommige dingen DT werk is voor ScrapPlezier of de DutchcardLovers.
Maar in totaal heb ik 26 project life pagina`s gemaakt (ben op 5 mei ermee gestopt maar het belangrijkste van dit jaar is erin verwerkt namelijk mijn revalidatie, verder 149 kaarten, 28 lo`s (dat valt me wat tegen) en 9 projecten. dat ik zo weinig lo`s heb gemaakt komt ook door het PL dat slokte zoveel tijd en energie op dat ik niet meer aan gewoon scrappen toekwam. ja en dan moet je keuzes maken.

Top 5 van mijn mooiste kaarten.





Top 5 van mijn mooiste lo`s .


 


 Top 5 van mijn mooiste projecten, de eerste is het boek voor Johan`s vader met al zijn
kleinkinderen erin verwerkt .



 Deze canvas was een opdracht voor iemand waarvan de ouders 40 jaar waren getrouwd vindt hem nog steeds schitterend, heb er ene canvas voor gebruikt maar dan de achterzijde.

Nog ene pronkstuk wat boven de pc hangt een photoframe van kaisercraft wat ik bewerkt heb.

 Labelboekje a'la tim Holtz.

Natuurlijk kan mijn kerst slinger niet ontbreken in deze rij.


Dan wil ik voor dit jaar afsluiten met a mijn nieuwe volgers en oude volgers te bedanken wat ging dat opeens hard ineens zat ik aan de 100 en daar was ik al snel overheen, super bedankt lieve volgers dat geeft me ook energie om met mijn blog door te gaan.

Wil iedereen een fantastisch, gezellig, goed, mooi, creatief en vooral gezond 2013 toewensen tot volgend jaar.

Liefs Yvon




7 opmerkingen:

  1. wat leuk om al die projecten van jou voorbij te zien komen, ik vind het erg inspirerend om je te volgen.
    Ik vind die wiebelkaart het mooiste (en die staat hier in de kamer te pronken), je LO inspire vind ik de topper en ja die kerst slinger die is gewoon fantastisch. Dat is mijn top 1 van alle 3!
    Fijne jaarwisseling en een creatief 2013 in goede gezondheid toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn allemaal pracht pronkstukken Yvon.
    Toppie!
    Ook van mij een super goed, liefdevol en creatief nieuwjaar.
    Groetjes,Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super creaties heb je gemaakt. Daar zitten prachtige stukken tussen.
    De beste wensen voor een goed en creatief 2013!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soo good to see so lovely projects! Have a HAPPY NEW YEAR, Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt mooie dingen gemaakt dit jaar Yvon!Die canvas vindt ik het allermooiste!

    Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad stuk voor stuk plaatjes!! Op naar een nieuw creatief jaar. Een gezond en gelukkig 2013. Groetjes Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...