zaterdag 22 december 2012

Zo, ben weer een klein beetje back in town!!!

Welkom Els, Nel en Tanja als nieuwe volger`s van mijn blog.

Heb ruim 2 weken niet mogen pc-en en hobby-en en dat is voor mij dus een ramp, het gaat nu iets beter, maar moet zorgen dat ik niets forceer. Loop namelijk al langer met nek en boven rugklachten maar nu was het zo erg geworden dat alles vast zat en met hulp van manueel en gewone fysio therapie gaat het een klein beetje beter. Dus even mijn blog wat bijwerken, want daar loop ik schandalig mee achter. Bij de DutchcardLovers hebben we een kerst stop tot 5 januari dan beginnen we weer met goede moed aan een nieuwe challenge.

Deze kerstkaarten had ik net klaar voor de ellende aan mijn nek/bovenrug te erg werd dus nog niet laten zien.







Bij Wowdeal had ik een cadeaubon voor 7.50 met een waarde van 15 euro (makkelijk verdient dus) gekocht van een brocante winkeltje hier in Nederweert, daar heb ik gisterenmiddag dus even wat leuke spulletjes voor uitgezocht.

 Maar s`morgens eerst wezen ontbijten met Margo bij Intratuin omdat ze vandaag niet kon, had voor haar een klein kerstpakketje gemaakt met knutsel spulletjes.

Daarna natuurlijk toch nog even bij de Kerstman geposeerd, paste alleen niet in het stoeltje wat er bij stond was ook een klein kinderstoeltje dat scheelt. 

Net kwam postnl, nog mijn nieuwe snijmat brengen, wat stansjes van Cheery LINN, pearls, een snijplaat (voor de big shot) en een nieuwe snijmat van 45x60cm want de mijne was echt versleten, helaas mag ik er alleen nog niet echt mee spelen vanwege mijn klachten, maar de voorpret is er niet minder om

Moet wel zeggen dat ik heel lang over dit blog bericht heb gedaan omdat ik steeds pauze moet nemen, maar dat komt goed (hoop ik).

Creatieve groetjes Yvon.








6 opmerkingen:

  1. Super dat je er weer bent Yvon, schitterende kerstkaarten en wat een leuke foto met de kerstman. En je nieuwe spulletjes, wow, alleen naar kijken he en nog niet aankomen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon en wat heb je veel en mooie kaarten gemaakt en gelukkig waren ze op tijd klaar. En gezellig naar Intra is ook nodig voor de ontspanning he.
    Leuke spulletjes heb je ontvangen en veel plezier ermee als je weer mag.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaarten heb je weer gemaakt Yvon, doe je wel een beetje rustig aan, nu het een beetje beter gaat, mooie spulletjes heb je gekocht meid, ben benieuwd wat je ermee gaat maken,
    groetjes,
    wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvon.
    Wat een kerstkaarten had je nog gemaakt voor je niks meer mocht doen heel mooi zijn ze.Je spulletjes die je gekocht heb vind ik heel mooi Toch wel slim om zo'n bon te kopen.leuk zit je bij de Kerstman en je had mij er gewoon op mogen zetten.Veel plezier met je nieuwe spullen als je weer mag frutselen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gelukkig dat niet iets beter gaat, het lijkt mij een straf als je niet mag freubelen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vreselijk dat je zolang niet heb mogen scrappen, hoop dat 2013 een stuk beter zal gaan met je gezondheid. En dat je dan heerlijk aan de slag kan met je nieuwe spullen.
    Alvast hele fijne feestdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...