zaterdag 6 september 2014

Nog wat leuke hebbedingetjes van Streepjes en Ruitjes.

Gisteren even mijn zinnen wat proberen te verzetten en ben naar de winkel van Lot Gommers geweest. Natuurlijk weer geweldig mooie spulletjes gekocht, ik zocht dus wat voor op een antieke spiegel in het trappen gat. tot nu toe is het net zo`n kussentje geworden als wat onder bij de kapstok ligt, maar kan goed zijn dat als ik er weer binnenloop dat ik wat anders moois zie, want ze heeft iedere week wel weer nieuwe spulletjes in haar winkel. Mocht je in de beurt van Nederweert zijn op donderdag en vrijdag middag is Lot`s winkel, Streepjes en Ruitjes geopend meen van 13.00 tot 17.00 uur, op de Lindanusstraat 1 Nederweert dus. Ze maakt allerlei hebbedingetjes, Veelal van gebruikte materialen en een groot voordeel is het is niet echt duur, dus wat wil je nog meer. Zal de volgende keer, mijn camera eens meenemen, zodat jezelf een indruk kan krijgen. Trouwens Lot is ook eigenaar van de knutselkast (zie rechterbalk de link), voor allerlei creatieve ideetjes om zelf te maken. ik wil zo wie zo de workshop cadeautjes inpakken nog een keertje gaan doen bij haar.


Uiteindelijk heb ik het kussentje erop laten staan.

Gisterenavond ging Dylan naar zijn vriend Bas, uit Roggel waarvan de moeder, overheerlijke bokkenpootjes kan bakken en dat niet alleen. Vanmorgen deed Dylan de koelkast open en kreeg ik dit, de bokkenpootjes zijn voor mij en de doosjes met lekkers voor Amy en Me. Connie bedankt voor het heerlijks heb al genoten van 2 bokkenpootjes.



Fijn weekend Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,
    Je hebt weer een gezellig bericht!
    Erg leuk !
    Ok erg lekker , zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh lekker bokkenpootjes !!! Moet ik de moeder van Bas ook eens lief aankijken hahaha ...
    Leuk die spullen op de spiegel en die hanger hangt daar ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes!! En die onderste drie foto's zijn om zo in te bijten!! :-P

    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het zeker, vanmiddag de laatste 2 kleine gebakjes opgegeten, mmmmm

      Verwijderen
  4. oh wat een mooie spulletjes en wat lekker die bokkepootjes, hmmm, jammer dat je zo ver weg woont.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...