vrijdag 12 september 2014

Muzikale vrijdag #77


Met het oog op dinsdag, de derde dinsdag van september een koninklijk liedje of artiest, dus ik twijfelde zou ik een nummer van Prince nemen, of toch maar van Queen, beide vindt ik steengoed.
Ben trouwens benieuwd wat er uitgelekt is of dat daadwerkelijk zo is dat de koopkracht een klein beetje meer zou worden, eerst zien, dan geloven merk er tot nu toe ook weinig van. Ziektekosten eigen risico omhoog oké dit jaar 10 euro, volgend jaar 15 euro, tel daarbij de medicatie die ik niet vergoed krijg, ik wordt er niet vrolijker van. helaas zijn er meerdere dingen die ik niet vergoed krijg ondanks dat we heel goed verzekerd zijn. En ga zo maar door met andere bezuinigingen, woonlasten etc, vrolijker wordt ik er nooit van en helaas draait tegenwoordig alles om geld in deze maatschappij. Maar niet te druk om maken mijn gezondheid staat nu op 1 en hopelijk heb ik voordat deze blogpost wordt gepost goed nieuws gekregen van de internist (professors Maastricht) wat ik dus hoop.

Maar over tot de orde van de dag een liedje of artiest met iets koninklijk, Heb dus uuiteindelijk voor Queen gekozen, maar toen nog ene mooi nummer vinden, vindt ze eigenlijk allemaal goed van Queen, dus dan wordt het al weer wat moeilijker, maar ik ga voor Queen - Princes Of The Universe.

Muzikale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. We hadden ongeveer dezelfde gedachten over die prinsjesdag, en zelfs bijna dezelfde foto LOL.
    Mooi nummer van Queen, niet zo uitgemolken als de rest van hun repertoire ;-)

    Super, en een fijn weekend met een beetje rust in je hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...