vrijdag 5 september 2014

Muzikale vrijdag # 75 en #76

Vorige week door gezondheidsreden geen muzikale vrijdag geplaatst dus vandaag 2.

De eerste gaat over vogels/birds, heb er een foto bij gekozen die ik op 12 januari dit jaar vanuit mijn scrapkamer heb genomen. Een meeuw die zo mooi vloog tussen die schoorsteen en de kerk.
Als liedje ga ik voor een zeer voor de hand liggend nummer, namelijk Birds van Anouk, wat ik persoonlijk een geweldig mooi nummer vindt, al zijn de meningen daarover heel verdeelt.

Het tweede liedje van vandaag gaat over Fruit, na wat google werk kwam ik op een zeer grappig liedje uit, maar eerst de foto, die ook wel grappig is Flipje uit Tiel met? foto is uit 2010.

Super over de top, maar zeer grappig nummer van madonna over bananen.
Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. LOL, Flipje en Mrs. Flipje ;-) Leuke foto's!!
    En Anouk kan niet veel fouts doen naar mijn idee, nog steeds een prachtig liedje maar die van Madonna vind ik dan weer verschrikkelijk hahhaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, moest meteen bij fruit aan deze foto denken, heb de foto maar niet geplaatst hoe ik op dat beeld klim met mijn jurk aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...