woensdag 10 april 2013

sketch April Scrapplezier

Het is weer de 10de van de maand dus tijd bij ScrapPlezier voor een nieuwe sketch. Astrid heeft weer een mooie sketch gevonden waar ik dus weer mijn eigen draai aan gegeven heb.

Heb gebruik gemaakt van de mooie kaisercraftlijn Check Inn (wat eigenlijk een vakantielijn is, maar ook lekker stoer kan zijn) zoals jullie kunnen zien. Dit is toch wel een van mijn favoriete foto`s van Dylan gemaakt op 11-11-2011, toen Dylan`s neef Niels trouwde een bruiloft in the fifty stijl.

jullie kunnen nog tot de 7de mei meedoen aan deze sketch Challenge op het blog van ScrapPlezier. Bij minimaal 5 deelnemers wordt er een winnaar gekozen.


Dit is mijn uitwerking van de sketch.

Enkele detail foto`s. 


Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend mooie layout heb je gemaakt Yvon.
    Leuke sketch ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Yvon! Die bubbelstempel vind ik erg gaaf....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind em erg gaaf Yvon, leuk in combinatie met dat stempelen, heerlijke stoere LO en een mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...