vrijdag 19 april 2013

Muzikale uitdaging #8

Vandaag een kort berichtje, begin eerst ermee dat het nog steeds niet zo gaat als ik zou willen, helaas, merk wel iets verbetering op maar dat is echt minimaal, maar ja beter iets dan niets.

De muzikale uitdaging komt deze week van mij. Dacht we hebben eindelijk mooi weer, dus welk liedje geeft je een echt zomergevoel?
Niet dat ik het zo`n geweldig liedje vindt maar wel vrolijk en krijg door de vrolijke melodie een zomers gevoel en zeker als je die pracht mannen erbij ziet


Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, inderdaad niet echt geweldig, maar wel zomers!!
    Misschien is dat dansje een goeie therapie voor jou! ;-)

    Fijn weekend voor jou met zo min mogelijk pijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad wel zomers....sterkte met alles en ik hoop dat je snel weer de oude bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...