vrijdag 12 april 2013

Muzikale uitdaging #7

Als een niet echte James Bond fan, toch deze uitdaging maar eens aangaan. Vond de films toen ik jonger was beter dan tegenwoordig, daarom kijk ik er ook niet meer naar. Maar dat komt ook omdat ik niet echt een filmkijker ben wel waargebeurde films en dan het liefst thuis in mijn stoeltje,zodat ik hem op tijd kan stopzetten om wat op en neer te wandelen. Tja dat heb je als je lichaam niet meewerkt, daarom neem ik geregeld films op de dvd op zodat ik ze op mijn gemak af kan kijken en dat is wat lastig in een bioscoop (als er geen pauze`s meer zijn). Maar ik dwaal af, het gaat over wat is mijn favoriete James Bond thema/liedje.

Het is natuurlijk zeer voor de hand liggend om te gaan voor Adele omdat ik haar toch al zo`n kei van een zangeres vindt, daarom kies ik bewust niet voor haar maar voor volgens mij mijn eerste James Bond film die ik in de bioscoop zag (nog met pauze`s) Sheena Easton.

Dit was weer mijn muzikale uitdaging voor deze week geniet ervan,
Muzikale Groetjes Yvon

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, volgens mij hadden we zowat dezelfde gedachten en toevallig heb ik de keuze van jou als enige Bondfilm in de bios gezien!

    Ook een hele mooie!

    Zonnig weekend wens ik je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is ook een mooi liedje, ik vind zelf inderdaad het laatste nummer de topper van alle films.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...