vrijdag 12 april 2013

Lay outs met foto`s uit de oude doos.

Voor Dave zijn album heb ik weer enkele lay outs gemaakt. Kreeg van Helena dit mooie papier van Daisy D toegestuurd en het paste perfect bij deze foto`s. Heb de lay outs vrij clean  and simple gehouden met blokken (waar ik dol op ben) om mee te scrappen.

De eerste Lay Out is gemaakt net een familie foto van Dave met zijn ouders en zus, de kleuren van het papier zijn echt voor deze foto gemaakt.


Gebruikte materialen: Witt  Cardstock, papier en letterstickers en knopen van Daisy D, Bloemen wit groot en kleiner van green tara, blue ice van kaisercraft, fotocamera bedel, touw black, washitape Manuscript Black, Lemon Yellow, Love.


Voor de tweede Lay Out geld eigenlijk hetzelfde als voor de eerste, prima papier bij deze foto.


Gebruikte materialen: Witt  Cardstockpapier en letterstickers van Daisy D, bloemen Wit  en Petal Rose beide van Green Tara, pearls Kasiercraft Teal, stempels treasure these moments van Kasiercraft, twine naturel en pons EK Succes.

Bedankt voor je bezoekje, Creatieve Groetjes Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Hele mooie layouts Yvon en prachtig papier bij deze foto's.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf! alle kleuren van de kleding komen terug in het papier, daar hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee erg gave LO's, Yvon! Wat Margot zegt, viel mij ook meteen op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke LO's Yvon, leuk gedaan met die blokken en het washi tape.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...