zaterdag 6 april 2013

DCL #180

Anja heeft een leuke DCL uitdaging voor ons bedacht, maak een kaart met een bestempelde achtergrond.

Harlekino Hobby uit Gulpen is deze week onze sponsor, met een kortingsbon van maar liefst 15 euro.
Je kan meedoen tot vrijdag 12 april, 18/.00 uur, via het blog van DCL.

Ik heb mijn gestempelde achtergrond gemaakt met een verfroller waar ik een dikke elastiek (postbode) om heen heb gedraaid, deze techniek komt nog uit mijn stempeltijd. Ben dan ook blij dat ik nog enkele inktdozen heb bewaard van big juicy (deze kaart is gemaakt met de kleuren waterfall. verder heb ik gebruikt gemaakt van de stempelset van Stampin Up (summer silhouets) en de tekst stempel is van Kaisercraft.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, Creatieve Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Super Yvon wat een leuke kaart met deze techniek.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf! ik vind die kleine blauwe bloemetjes zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje Yvon en ik heb het vandaag met Esther nog over deze techniek gehad, maar eens op zoek naar de elastieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Zo te zien zou je daar ook nog wel een schilderij van kunnen maken van hoe je de achtergrond hebt gemaakt! In plaats van papier een doek van de action of cranenbroek en je hebt zo een kunstwerk klaar;-)

    Fijne zonnige zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...