zaterdag 13 april 2013

DCL #181 en gedicht

Gelukkig kan je een blogbericht al lang van te voren inplannen, want het gaat nog steeds erg beroerd met mijn nek en bovenrug, helaas. Dus ik pc heel weinig  en (als ik dat dan doe meestal via mijn tablet, want achter de computer dan gaat het helemaal mis met me). Ben nog steeds duizelig op het moment dat ik dit typ (6 april) en hoop dat dat eens overgaat. Gelukkig blijft de hoofdpijn me nu wat meer gespaard zoals laatst, toen was het zelfs zo erg dat ik geen geluid kon verdragen en heb mijn dagen toen veelal slapend doorgebracht. Maar over tot de orde van de dag (dit blogbericht typen duurt al zolang omdat ik het in kleine stappen moet doen i.v.m. overbelasting.

Cornelie heeft bij de Dutch Card Lovers een leuke maar ik vond wel moeilijke opdracht bedacht, (de kleuren waren lastig). Gebruik onderstaande kleurencombinatie voor je kaart.


Het zijn totaal niet mijn kleuren, dus had er ook weinig papier van, dus mijn eerste kaart die is het niet geworden, vond hem niet echt geweldig, (laat hem toch zien) en toen keek ik op mijn scrapplek en zag ik deze kaartjes liggen met inkt kleurtjes erop, eens gemaakt op een workshop maar nooit gebruikt. Toen zag ik de basis van mijn kaart. Een mooie stempel van Stampin Up er op en klaar was mijn kaart waar ik wel tevreden over was.

Dit is dus mijn miskleun, die het niet is geworden.

Maar deze is het geworden, wel een klein beetje gesmokkeld want het lila is wat meer rosè uitgevallen, maar achter deze kaart sta ik dus helemaal achter.



Voel me verlaten, door mijn lichaam
voel me verlaten, door iedereen
voel me verlaten, door mijn gevoel
wat wordt je wereldje toch klein,
als je niet kan, wat je wilt doen
en je wilt zoveel...

wat doe ik hier, vraag ik me soms af
waar moet dat heen, vraag ik me soms af
Soms weet ik het niet meer...

De wereld hoort te bloeien,
maar helaas is dat er voor mij nu niet bij.



Groetjes Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Beide kaarten vind ik heel mooi. Mooie kleuren ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes, Yvon, maar ik snap dat je koos voor de tweede. En sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hou je taai Yvon!

    en beide kaartjes zijn prachtig, dus ook die miskleun ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge Yvon met die kleuren. Jou uitwerkingen zijn top, maar de tweede heeft ook mijn voorkeur.

    Ik hoop dat je snel wat opknapt zodat je weer gezellig met ons mee kunt kletsen,want we missen je al hoor! Ik begrijp dat je je zo voelt als in dat gedichtje maar probeer eraan te denken dat het op een gegeven moment weer beter zal gaan,ook al zal dat nu niet meevallen met al je pijnklachten. Wij wachten gewoon af tot je weer gezellig met ons mee kunt doen,want waar zouden we zijn zonder ons Yvon.

    Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind ze allebei mooi Yvon, maar ik ben het wel met je eens de onderste is wel de topper. Sterkte met je gezondheid en ik kan me voorstellen dat je je soms wel heel erg 'klote' voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de tweede kaart idd mooier dan de eerste maar om de eerste nou een miskleun te noemen....;-)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me je rottige gevoel wel voorstellen, zo loopt er hier ook een soms met zijn hoofd tegen de muur van dat onmachtige gevoel van een lijf dat niet wil wat jij wil. Frustrerend en oneerlijk soms, vooral als je het gevoel hebt van het kastje naar de muur te lopen qua behandelingen.
    Maar denk vooral aan de mooie momenten /dingen en vooral personen in je leven!! Zon is misschien een goeie therapie, ik hoop dat ie je overhoop straalt (bij wijze van spreken;-)).

    En ik vind als leek allebei je kaarten geweldig!

    Dikke virtuele-hart-onder-de-riem-knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. balen zeg dat je je nog steeds zo ellendig voelt.

    Heb je een email gestuurd. Waarom? Kijk maar even op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...