zondag 11 december 2011

Yvon...

Wat een super leuke uitdaging deze keer weer bij de Dutches Dares. Dus vanmiddag meteen mee aan de slag gegaan. Was wel weer even zoeken naar een foto van mezelf maar deze is van 27 september in Scheveningen een van de nog echt warme dagen van dit jaar. het leuke van deze foto is dat hij met de zelfontspanner is gemaakt en dat het tafelblad mijn gezicht weerspiegelt. (toevalstreffer).
Vanmorgen nog een lay out gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien die is voor het Scrapfeverforum voor een secret lift zou hem graag willen laten zien want het is weer met het mooie papier van 4heures37 gemaakt mijn favoriete papier op dit moment.

Dutch dares opdracht, maak een lay out met een foto van jezelf erop en beantwoord deze 15 vragen.

Details.

Op de tag staan de 15 vragen en antwoorden, door erop te klikken kan je ze beter lezen.

Gebruikte materialen:
Wit cardstock, design papier EchoPark, stempels Pink Paisley en de swirls onbekend,letter stickers Doodlebug, achtergrond van prima marketing, stuk uitgeprinte tekst, vlinder onbekend,Tim Holtz fragments, touw van Card & Wishes en zwarte inkt.

bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog.

15 opmerkingen:

  1. Wat is ie mooi geworden Yvon, en wat een leuke uitdaging zeg,
    groetjes,
    wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi lootje Yvon en ik hoop dat jouw wens gaat uitkomen want dat verdien je zeker.
    liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Yvon. En ook ik hoop dat je revalidatie goed uit zal pakken. Maar ik ben er van overtuigd dat het je altijd wat oplevert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf yvon! superfoto en de kleuren zijn zo zonnig en vrolijk! bedankt voor het meedoen met de dutch dares!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super LO Yvon! Leuk dat je hebt meegedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je LO te gek Yvon! Zo gaaf gedaan met al die tags. Het vraag/antwoord tag vind ik super.
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lo yvon.
    Leuk ook om je antwoorden op de vragen te lezen.
    Ik hoop dat je droom gaat uitkomen.

    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lo Yvon en zo lekkr vrolijk qua kleur. En ja wat betreft je vragen en antwoorden mooi om te lezen en ook ik hoop dat je droom uit komt. Wat zou dat fijn zijn. groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat je mee hebt gedaan met de Dutch Dare Yvon en wat een leuke LO en foto! Ik vind de details mooi, de tags vrolijk en vond het bijzonder om jouw antwoorden te lezen. Zo leren we jou een beetje beter kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke lay out Yvon. Ik ben een echte kaartenmaakster, maar dit is toch ook een mooie techniek. Zo anders,maar toch een leuke manier om je creativiteit op los te laten.
    Leuk dat je je aangemeld hebt op mijn blog en inderdaad ben ik een echte Limburgse uit Weert. Mijn man, Gerard is zoon van de dorpssmid uit Altweerterheide en heeft de bijnaam geer van de smeed. En als zijn echtgenote leek me deze blognaam wel leuk om te gebruiken.
    Tot wederhorens Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave lo Yvon! Ik zag dat je meedoet en zodoende kom ik langs. Mijn lo is ook klaar en als het even meezit dan post ik hem morgen. Heb ook labels gebruikt, maar eerlijk gezegd weet ik niet wat ik ervan vind. Leuk om te maken dat wel!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Yvon,
    ik zag dat ik een berichtje op gmail heb gekregen van Angèle. Het was echter gericht aan Yvon ???? Aan jou dus.... Ik weet niet hoe ze dat voor elkaar gekregen hebt, maar misschien stel je het op prijs dat ik het je even laat weten.
    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Yvon, allereerst gelukkig nieuwjaar! Bedankt voor het meedoen met de dare van december, wat een grappig effect met die foto (doet me ook denken aan een speelkaart! Harten vrouw! Superleuke layout, frisse kleuren, mooie antwoorden, ik wens jou extra veel gezondheid dus voor dit nieuwe jaar, zodat genieten makkelijker wordt...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...