dinsdag 13 december 2011

beterschap/sterkte kaarten ontvangen

vandaag een maand geleden kreeg ik mijn 2de niersteen in mijn leven wat dus zeker geen pretje was, maar heb het overleefd. Alleen moet ik net voor kerst nog een keer urine inleveren omdat hij de laatste keer nog niet helemaal goed was maar heb geen pijn meer dus weet ook niet of de niersteen verdwenen is of niet. Maakt me op zich ook niet zoveel uit de pijn is weg dat is het belangrijkste. Dus nu eindelijk weer rust en tijd om te scrappen ben dus druk bezig aan het trouwalbum van Niels en Mayke zodat ik het hopelijk nog voor kerst af kan geven.

Mijn ontvangen beterschap/sterkte kaarten.



Iedereen bedankt, het heeft me goed gedaan dat er zoveel mensen waren dieaan me dachten

Liefs Yvon.

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...